2012. augusztus 8., szerda

3. dijam

Köszönet érte Amy H-nek!!! *.*
11 dolog rólam:
1. Imádok olvasni, kivéve ha háziolvasmányokról van szó. Azokat rühellem.
2. Jégkrém imádó is vagyok, főleg a meleg nyári napokon.
3. Nincsen háziállatom, de nem is  nagyon szeretnék. Esetleg egy kutyát *.* vagy egy lovat :)
4. Kedvenc számom a 3as :)
5. Kedvenc városaim  New York és London. Szivesen kiköltöznék bármelyikbe.
6. Imádok zenét hallgatni - de  ki nem?
7. Kiskorom óta hallgatom Avril Lavigne számait *.* Rajtuk nőttem fel.
8. Nincs is jobb a nyári esőnél egy tikkasztó nap után. Ezzel oda akarok kilyukadni, hogy szeretem az esőt.
9. Nem vagyok egy társasági ember.
10. Az előzőtől függetlenül szeretek bulizni.
11. Fogalmam sincs ide mit irjak.... barna a szemem.

A jelölő kérdései:

1. London, Párizs, New York vagy Los Angeles?
London és New York *.*
2. Mi leszel ha nagy leszel?
 Hm, sokat gondolkodtam már ezen de még nem döntöttem el konkrétan. Újságirás, forditó, tolmács, még nem döntöttem el.
3.Kedvenc könyv?
Rengeteg van. Harry Potter kötetek, Twilight, Jane Austen: Büszkeség és balitélet , Danielle Steel: Kakukktojás
4. Miért kezdtél el írni?
Mert valamien okból kifolyólag jobban ki tudom fejezni magam irásban, mint szóban. Talán a szerénységemből adódóan.
5. Mit vinnél magaddal egy lakatlan szigetre? (3 dolog)
telefon, tűzgyújtó(xD), valakit az ismerőseim közül
6. Volt már olyan, hogy teljesen egyedül érezted magad?
Igen, előfordult már.
7. Ha választanod kellene maradnál aki vagy , vagy inkább lennél valaki más? Miért?
Hát nem is tudom. Maradnék is meg nem is.  Van egy pár könyv amiben szivesen szerepelnék, akár főszereplőként is.
8. Ki az akiért bármit megtennél?
Családomért, barátokért
9. Mondj magadról 4 pozitív tulajdonságot.
kedves, szeretetreméltó, intelligest,  játékos.
10. Mondj magadról 4 negatív tulajdonságot.
szerény, néha túl komoly(oké tudom,hogy ez a játékos ellentéte,de igaz XD),  naiv, pimasz.
11. Melyik a kedvenc blogod?
Hm, mondanám, hogy a sajátom, de nem vagyok egoista xD 
Sok olyan blog van amit szeretek olvasni :)
 
Saját kérdéseim:
 1. Kedvenc helyed a világon?
2. Mióta blogolsz?
3. Milyen filmeket kedvelsz?
4. Kedvenc énekesed/együttesed?
5. Ha választanod kellene a magány és egy hatalmas parti között melyik lenne a nyerő?
6.  Irj magadról 3 pozitiv tulajdonságot!
7. Most 3 negativat!!
8. Meguntad már a kérdéseimet??
9. Szereted a 9es számot?
10. RTL Klub vagy TV2?
11. Barátok közt vagy Jóban rosszban? xD
 


Nincsenek megjegyzések: